Wie ben ik?
Welkom allemaal op mijn blog!
Dit is niet de eerste keer dat ik probeer te bloggen. Zo'n acht jaar geleden heb ik al eens een poging gemaakt. Helaas heeft dat niet lang geduurd. Ik wist namelijk niet waar ik over kon bloggen en had niks 'speciaals' te vertellen.
Het blijkt dat wat je te vertellen hebt niet echt 'speciaal' hoeft te zijn. Een blog deelt ervaringen, recepten, meningen, ... Je kan schrijven wat je wilt. Het belangrijkste dat ik heb geleerd is dat je een blog in eerste instantie schrijft voor jezelf. Je kan het zien als een soort dagboek dat iedereen kan lezen.
Om te beginnen zal ik wat vertellen over mezelf. Ik ben een moeder van twee bengeltjes. De derde is onderweg. Op dit moment ben ik 28 weken zwanger. De datum dat we ons 'Bolleke' verwachten is 5 november. Ik hoop stiekem dat ze een dagje eerder komt. Haar grote broer en grote zus zijn namelijk allebei jarig op de vierde van de maand.
In februari dit jaar trouwde ik de man van mijn dromen. Vaak verbaas ik me erover hoe goed we overeenkomen. We hebben zelden ruzie. Meningsverschillen komen wel vaker voor, maar echte ruzie hebben we nog maar twee keer gehad in de zeven en een half jaar dat we samen zijn.
Volgend op onze trouw zijn we een midweek naar Disneyland Parijs gegaan. Het was een zalige tijd en we hebben er erg van genoten. We misten de kinders wel, maar die hadden plezier voor tien tijdens hun logeerpartij bij opa en oma. Daarnaast hadden ze ook nog gewoon school.
Een maand na onze huwelijksreis bleek dan dat ik zwanger was van ons derde bengeltje. Ik schreef een versje met een subtiele hint en liet mijn zoon die voorlezen aan oma en opa. Het eurootje viel al snel en beiden wensten ons proficiat. Ik begon direct met het plannen van een gender reveal party. Helaas ging dat niet helemaal zoals ik het voor ogen had. We mochten niet meer samenkomen. Jammer, maar niks aan te doen. Gelukkig werden de regels versoepeld voordat de bekendmaking van het geslacht gebeurde. Hoewel het in een kleinere kring was dan ik oorspronkelijk wilde, heb ik toch een gender reveal party kunnen organiseren. Het was erg gezellig.
Hopelijk gaat dat vieze beestje dat overal roet in het eten blijft gooien en geliefden van ons afpakt tegen november verdwenen zijn. Zo kunnen we weer stilletjes aan het 'gewone' leven beginnen en kunnen we na de geboorte van ons 'Bolleke' toch een feestje houden.
Time will tell.
Reacties
Een reactie posten